Rahsia Niaga.Com

Blog Rahsia Niaga adalah rangkaian blog bagi RahsiaNiaga.Com. Blog ini memapar kaedah, rahsia, petua dan tip untuk berniaga secara online dan offline agar kita tidak mensia-siakan masa hidup kita ke arah yang tidak sihat. Semoga apa yang terkandung dalam blog ini memberi syafaat kepada kita semua tanpa mengira bangsa, agama dan warna kulit.

 
New Ads
Produk Terhangat !
Rakan Cyber

Mai la...KLIK SAYA!

Other things
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Duis ligula lorem, consequat eget, tristique nec, auctor quis, purus. Vivamus ut sem. Fusce aliquam nunc vitae purus.
Other things
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Duis ligula lorem, consequat eget, tristique nec, auctor quis, purus. Vivamus ut sem. Fusce aliquam nunc vitae purus.
5 Langkah Penajaan yang baik - Siri 3
Saturday, September 23, 2006
...sambungan

Kenapa harus sertai syarikat anda?

Anda juga perlu menerangkan kepada prospek kenapa mereka harus dan perlu sertai syarikat anda? Ada beratus – ratus syarikat MLM di luar sana. Prospek hendak tahu, apakah kelebihan dan kekuatan syarikat MLM yang anda tawarkan. Gunakan alatan visual syarikat anda, contohnya katalog, majalah, starter kit dan lain – lain lagi. Apabila ada modal lebih, gunakan komputer laptop. Alatan visual ini ialah salah satu pembantu ketika membuat penerangan tentang syarikat. Tekankan apakah kelebihan yang bakal mereka dapat. Contohnya kekayaan, kesihatan dan keselesaan.

Perkenalkan produk syarikat anda dan kelebihannya. Sekiranya ada testimonial, tunjukan kepada prospek sebagai bukti. Contohnya, testimonial seorang yang hampir di potong kakinya, akhirnya tidak jadi dipotong kerana mengamalkan pemakanan prospolis atau air liur lebah. Testimonial ini ialah alatan visual yang terbaik bagi membina kepercayaan dan keyakinan prospek.

Sambungan...
posted by editor @ 8:56 AM  
Previous Post
Archives
Links
Sponsor by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Trafik Pelawat

© 2005 Rahsia Niaga.Com Template by Isnaini Dot Com