Rahsia Niaga.Com

Blog Rahsia Niaga adalah rangkaian blog bagi RahsiaNiaga.Com. Blog ini memapar kaedah, rahsia, petua dan tip untuk berniaga secara online dan offline agar kita tidak mensia-siakan masa hidup kita ke arah yang tidak sihat. Semoga apa yang terkandung dalam blog ini memberi syafaat kepada kita semua tanpa mengira bangsa, agama dan warna kulit.

 
New Ads
Produk Terhangat !
Rakan Cyber

Mai la...KLIK SAYA!

Other things
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Duis ligula lorem, consequat eget, tristique nec, auctor quis, purus. Vivamus ut sem. Fusce aliquam nunc vitae purus.
Other things
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Duis ligula lorem, consequat eget, tristique nec, auctor quis, purus. Vivamus ut sem. Fusce aliquam nunc vitae purus.
Power Closing - Teknik 1
Wednesday, January 17, 2007

Dalam istilah MLM, apabila anda hendak mengakhiri perjumpaan dengan menaja, anda perlu close case dulu. Close case bermaksud penutup perniagaan. Jadi, sebagai penutup, anda semestinya memerlukan teknik penutup yang hebat atau power closing. Berikutnya saya berikan beberapa teknik power closing.

Teknik 1

Anda : Saudara, apakah pekerjaan saudara?

Prospek : Saya seorang guru.

Anda : Baiklah, kalau saudara meninggal dunia, adakah pendapatan ribuan ringgit saudara ini boleh disambung oleh isteri anda?

Prospek : Sudah tentu tidak boleh.

Anda : Jika begitu, apa kata saudara keluarkan hanya 10 peratus daripada pendapatan saudara dengan membeli barang yang tidak dijual di kedai biasa. Kedai yang saya maksudkan ialah stokis barang MLM syarikat X (nama syarikat MLM anda). Kemudian, perkenalkan kepada orang lain melalui penajaan. Dalam jangka masa yang singkat, saudara boleh menjana pendapatan 10 kali melebihi gaji saudara dan jika saudara meninggal dunia, pendapatan saudara itu akan dipindahkan kepada isteri saudara pula.


Bersambung...

Labels: , , , , , , , ,

posted by editor @ 8:11 AM  
Previous Post
Archives
Links
Sponsor by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Trafik Pelawat

© 2005 Rahsia Niaga.Com Template by Isnaini Dot Com