Rahsia Niaga.Com

Blog Rahsia Niaga adalah rangkaian blog bagi RahsiaNiaga.Com. Blog ini memapar kaedah, rahsia, petua dan tip untuk berniaga secara online dan offline agar kita tidak mensia-siakan masa hidup kita ke arah yang tidak sihat. Semoga apa yang terkandung dalam blog ini memberi syafaat kepada kita semua tanpa mengira bangsa, agama dan warna kulit.

 
New Ads
Produk Terhangat !
Rakan Cyber

Mai la...KLIK SAYA!

Other things
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Duis ligula lorem, consequat eget, tristique nec, auctor quis, purus. Vivamus ut sem. Fusce aliquam nunc vitae purus.
Other things
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Duis ligula lorem, consequat eget, tristique nec, auctor quis, purus. Vivamus ut sem. Fusce aliquam nunc vitae purus.
Apakah yang perlu dilakukan selepas menaja? - Lahirkan Kecintaan dalam Kumpulan
Wednesday, February 14, 2007
Perniagaan berbentuk MLM ini dapat ditingkatkan melalui kerjasama antara kumpulan. Bukan sahaja kerjasama antara kumpulan, bahkan boleh bekerjasama dengan kumpulan yang lain. Contohnya, apabila syarikat hendak mengadakan promosi barangan secara besar – besaran ataupun meeting, kumpulan anda dan kumpulan lain perlu bekerjasama. Apabila bekerjasama dengan baik, promosi dan meeting tersebut dapat dijalankan dengan jaya.

Anda juga perlu melahirkan kecintaan antara ahli kumpulan anda. Lahirkan kasih dan sayang antara kumpulan. Apabila berkasih sayang, maka perasaan bertanggungjawab terbina. Kumpulan yang memahami antara satu sama lain (understanding) akan menjadi lebih kuat dan kukuh. Apabila ada apa – apa masalah, ia dapat diselesaikan dengan segera. Jangan biarkan sampai masalah yang kecil itu melarat sehingga menjadi masalah yang besar. Kasih sayang yang saya maksudkan ini bukanlah bermaksud ‘cinta’ tetapi suatu hubungan yang akrab sesama ahli kumpulan. Dan setiap ahli kumpulan haruslah menjaga etika dan adab masing – masing.

Labels: ,

posted by editor @ 10:36 AM  
Previous Post
Archives
Links
Sponsor by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Trafik Pelawat

© 2005 Rahsia Niaga.Com Template by Isnaini Dot Com