Rahsia Niaga.Com

Blog Rahsia Niaga adalah rangkaian blog bagi RahsiaNiaga.Com. Blog ini memapar kaedah, rahsia, petua dan tip untuk berniaga secara online dan offline agar kita tidak mensia-siakan masa hidup kita ke arah yang tidak sihat. Semoga apa yang terkandung dalam blog ini memberi syafaat kepada kita semua tanpa mengira bangsa, agama dan warna kulit.

 
New Ads
Produk Terhangat !
Rakan Cyber

Mai la...KLIK SAYA!

Other things
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Duis ligula lorem, consequat eget, tristique nec, auctor quis, purus. Vivamus ut sem. Fusce aliquam nunc vitae purus.
Other things
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Duis ligula lorem, consequat eget, tristique nec, auctor quis, purus. Vivamus ut sem. Fusce aliquam nunc vitae purus.
Rahsia Memikat Hati Pelanggan - Siri 6
Sunday, August 13, 2006
...sambungan

Pelanggan sentiasa betul
Berhati-hati dengan pendapat anda. Apabila anda mengeluarkan perkataan “Anda salah”, “Anda silap” atau sebagainya kepada pelanggan anda, mereka tentunya berasa tidak puas hati dengan anda dan mereka akan marah dengan anda. Sudah tentunya mereka tidak mahu berurusan dengan anda. Walaupun pelanggan melakukan kesilapan, gunakan kaedah komunikasi yang sesuai untuk menegur kesilapan itu. Jangan cepat melenting ! Pelanggan ibarat ‘RAJA’. Sentiasa menjaga emosi pelanggan anda dan bersikap ramah mesra dengan pelanggan anda.

Bersambung...

posted by editor @ 1:37 PM  
Previous Post
Archives
Links
Sponsor by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Trafik Pelawat

© 2005 Rahsia Niaga.Com Template by Isnaini Dot Com