Rahsia Niaga.Com

Blog Rahsia Niaga adalah rangkaian blog bagi RahsiaNiaga.Com. Blog ini memapar kaedah, rahsia, petua dan tip untuk berniaga secara online dan offline agar kita tidak mensia-siakan masa hidup kita ke arah yang tidak sihat. Semoga apa yang terkandung dalam blog ini memberi syafaat kepada kita semua tanpa mengira bangsa, agama dan warna kulit.

 
New Ads
Produk Terhangat !
Rakan Cyber

Mai la...KLIK SAYA!

Other things
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Duis ligula lorem, consequat eget, tristique nec, auctor quis, purus. Vivamus ut sem. Fusce aliquam nunc vitae purus.
Other things
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Duis ligula lorem, consequat eget, tristique nec, auctor quis, purus. Vivamus ut sem. Fusce aliquam nunc vitae purus.
Rahsia Memikat Hati Pelanggan - Siri 8
Tuesday, August 15, 2006
...sambungan

Minta teguran dan pendapat pelanggan
Satu lagi cara meningkatkan mutu perkhidmatan anda kepada pelanggan ialah dengan melihat cara anda bekerja melalui kaca mata pelanggan. Minta pendapat mereka melalui kaca mata pelanggan. Minta pendapat mereka supaya anda dapat memberikan perkhidmatan yang terbaik kepadanya. Pastikan pendapat mereka itu munasabah dan mampu anda lakukan. Apabila pelanggan menegur sesuatu kelemahan, terimalah dengan dada yang lapang. Teguran yang ikhlas dapat mengubah mutu khidmat anda. Sekiranya ada pelanggan yang tidak mahu lagi membeli daripada anda, jangan terus memutuskan hubungan. Sebaliknya, minta tegurannya supaya anda dapat mengubah dan meningkatkan lagi mutu kerja anda.
Bersambung...
posted by editor @ 7:55 AM  
Previous Post
Archives
Links
Sponsor by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Trafik Pelawat

© 2005 Rahsia Niaga.Com Template by Isnaini Dot Com