Rahsia Niaga.Com

Blog Rahsia Niaga adalah rangkaian blog bagi RahsiaNiaga.Com. Blog ini memapar kaedah, rahsia, petua dan tip untuk berniaga secara online dan offline agar kita tidak mensia-siakan masa hidup kita ke arah yang tidak sihat. Semoga apa yang terkandung dalam blog ini memberi syafaat kepada kita semua tanpa mengira bangsa, agama dan warna kulit.

 
New Ads
Produk Terhangat !
Rakan Cyber

Mai la...KLIK SAYA!

Other things
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Duis ligula lorem, consequat eget, tristique nec, auctor quis, purus. Vivamus ut sem. Fusce aliquam nunc vitae purus.
Other things
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Duis ligula lorem, consequat eget, tristique nec, auctor quis, purus. Vivamus ut sem. Fusce aliquam nunc vitae purus.
Sebab - sebab Penolakan - Siri 4
Friday, September 29, 2006
...sambungan

Prospek Menghadapi Masalah Kewangan
Ada juga prospek yang menolak bukan dsebabkan mereka tidak berminat dengan produk atau di taja oleh anda, tetapi disebabkan kerana mereka kekurangan atau menghadapai masalah kewangan. Bagi mereka, produk yang ditawarkan anda itu sangat mahal dan mereka tidak mampu membeli atau maintain setiap bulan. Dalam situasi ini, anda perlu bersabar dan dalam masa yang sama memberitahu mereka tentang perkara yang sebenar.

Barangan MLM (yang tulen) adalah merupakan barangan yang menjimatkan sama ada dalam jangka masa panjang mahupun jangka masa pendek. Dengan menjadi ahli syarikat MLM anda, mereka boleh memperolehi diskaun antara 10 hingga 30 peratus. Bahkan seandainya mereka menaja orang lain (downline mereka), dengan sendirinya mereka boleh membina rangkaian (network) dan memperolehi bonus setiap bulan. Boleh dikatakan dengan cara ini, mereka boleh memperolehi barangan itu secara PERCUMA. Bonus yang diperolehi melebihi maintain bulanan.

Lebih hebat lagi jika mereka naik pangkat yang lebih atas, mereka akan menerima tabung kereta dan berpeluang melancong ke luar negara (ikut plan marketing setiap syarikat MLM). Jadi, di manakah mahalnya harga barangan MLM itu? Setiap barangan MLM juga sentiasa di jaga mutu, kualiti dan harganya. Setiap pembelian produk oleh pelanggan atau ahli juga dilindungi insuran jika berlaku kejadian yang tidak di ingini (seperti berlaku kesan sampingan kepada pengguna) setelah menggunakan produk tersebut.
Bersambung...
posted by editor @ 9:39 AM  
Previous Post
Archives
Links
Sponsor by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Trafik Pelawat

© 2005 Rahsia Niaga.Com Template by Isnaini Dot Com